♥کبی و عسل آقا و حبه انگور♥

بهترین بابای دنیا، خوبترین همسر دنیا

1394/9/15 20:33
نویسنده : مامان کبی
148 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یکشنبه 15 آذر 94

عزیزدل مامان تو امروز 13 هفته و 5 روزت شدهمحبت

عصر سه تایی رفتیم دیدن خانوم دکترت که جواب آزمایشا رو ببینه ، تا بریم داخل اتاق خانوم دکتر همش استرس داشتمترسو آخه از آیتم های آزمایش چیزی سر درنیاوردم ولی عسل آقا که یه نگاهی بهش انداخت ، با ژست دکترانه ش گفت اینا اوکیه، مشکلی ندارهخنده 

شکر خدا همه چیزت خوب بود و واسه غربالگری دوم برامون 25 آذر رو مشخص کرد که بعد انجام دادنش برام سونوی غربالگری دوم رو بنویسه. حبه انگور نازم مامانی این مدت وزن زیاد نکردم که هیچ کمم کردم، رسیم به 54.5 کیلوگرمسکوتولی دکتر سیمین گفت جای نگرانی نداره و کم کم وزن زیاد میکنمآرام قرص مکمل هم برای مامانی نوشت که حبه انگورم حسابی قوی شه فرشته

حبه انگورم باباییت بهترین بابای دنیاست واسه تو و عزیزترینه واسه من محبت

الهی قدات شم که تو هر شرایطی اول به راحتی و علاقه من توجه میکنی و تمامی سختیا رو به جون میخریبوس

عسل آقای نازنینم عاشقانه دوست دارم، ازت ممنونم که همیشه حواست بهم هست و همه تلاشتو واسه راحتیم میکنی... 

الهی خدا نگهدارت باشه جون من محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)