♥کبی و عسل آقا و حبه انگور♥

مسافرت دوتاییه سه تایی مووون :)

1394/10/9 20:50
نویسنده : مامان کبی
109 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهارشنبه 9 دی ماه 1394

حبه انگور قشنگم الان 17 هفته و 1 روزت شده محبت

خوشگلم من و بابایی تصمیم گرفتیم قبل اینکه تو خیلی تو دلم قد بکشی و من خیلی تپلی شم و تعادلم کم شه، یه مسافرت چهارروزه بریم کیش، که حال و هوایی عوض کنیم قوی

خیلی دلم میخواست قبل رفتن مون بدونم که دخمل عسلی هستی یا گل پسری، آخه میخواستم از اونجا برات خرید کنم ولی دکترت وقتش پر بود و نشد که بریم پیشش تا سونو برامون بنویسه قهر 

جمعه عصر 4 دی ساعت 17:15 پرواز داشتیم که با تاخیر رسیدیم کیش، اونجا حسابی بارون بود متفکر که البته تا عصر فرداش بند اومد، تو چند روزی که اونجا بودیم خیلی هوا مطبوع بود و میشد با لباس کم بری بیرون، عوارض بارداریم خیلی کم شده بود و سرحال بودممتنظر

همه چی عالی بود غیر اینکه چندباری به قول باباییت و مامان گوهر لووس چونگه(یه اصطلاح شمالی کنایه از اینکه همش خودتو لووس کنیراضی) شدم و بابایی رو ناراحت کردمخجالت

ساحل خلیج فارس فوق العاده زیبا بود و آرامش عجیبی بهم میداد خیلی ساحلشو دوست دارممحبت

حبه انگورکم اولین لباساتو تو هفته17 و از اونجا واست خریدیم، سعی کردیم چند تیکه لباسی که برمیداریم اسپرت باشه و برای هر دو نوزاد دختر و پسر بشه استفاده کرد، خرید برای تو خیلی حس خوب وقشنگی بودمحبتعکساشو هم برات میذارم...

سفرمون تا سه شنبه 8 دی طول کشید و عصرش ساعت 18 پرواز برگشت مون به تهران بود.

مهدی جون عزیزم بابت سفر خوبمون ازت ممنونم، ببخش اگه اذیتت کردم ، آخه میدونی که ... من لووس تواممحبت

 

اینم اولین لباسای حبه انگوری

مامان فدای لباسای کوچولوت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساحل فوق العاده ی کیش

ساحل آرامش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)