♥کبی و عسل آقا و حبه انگور♥

خانوم دکتر،سونوی تعیین جنسیتو بنویس دیگه

1394/10/14 23:16
نویسنده : مامان کبی
107 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه 14 دی ماه 94

خوشگلم امروز 17 هفته و 6 روزت شده محبت

مامانی تو الان دیگه میری تو 18 هفته و تو شکمم جا وا کردیفرشته دکمه های مانتو فرمم به زحمت بسته میشن و کم کم باید به فکر یه مانتوی دیگه واسه شرکت باشمدرسخوان

امشب ساعت 21:15 وقت دکترمون بود ،منو و بابایی زودتر از روزای قبل از شرکت زدیم بیرون که شام مون رو بخوریم و به موقع به نوبت مون برسیم.

این سری به جای درمانگاه، از مطب خانوم دکتر وقت گرفتم که ببینم اوضاع مطب چطوره، وقتی رسیدیم اون تو غلغله بود و کلی خانوم تو مطب نشسته بودنبدبو منشی دکتر سیمین که زن داداششه میدونست من از اقوام خانوم دکتر هستم ،کلی عذرخواهی کرد بابت معطلی و نهایت 10:30 فرستادم داخل اتاق. یه خانوم دکتری که دستیار دکتر سیمین بود پرونده مو دید و یه سری سوال پرسید ،فشار و وزنمو کنترل کرد و بعد ازم خواست رو تخت دراز بکشم و دستگاه سونو رو روی شکمم لغزوند و بعد صدای قلب کوچیکت تو فضا پیچید که تند و تند داشت میزد و قلبم با شنیدنش آروم شد و تو دلم خدا رو شکر کردم که حالت خوبه محبت

بعد این مراحل خود خانوم دکتر باهام صحبت کرد و گفت چرا وزن نمیگیری دختر جون باید خوب بخوری وزنت زیاد شهغمناکو سونوی دوم رو نوشت که توش جنسیتت هم مشخص میشهبغل  اونوقت منو بابایی میفهمیم خدای مهربون بهمون دخملی داده یا پیسری محبت

عزیز دل مامان و بابا چه دختر باشی، چه پسر، فقط از خدا برات آرزوی سلامتی می کنم ، دوستت دارم فندق کوچولوووووبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)